رفتن به محتوای اصلی
سازمان تاکسیرانی شهرداری قم
۱۶ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
شهردار قم:

شهرداری قم کارنامه قابل‌توجهی در پروژه‌های شاخص دارد / مردم بهترین قاضی هستند

شهرداری قم کارنامه قابل‌توجهی در پروژه‌های شاخص دارد / مردم بهترین قاضی هستند
شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه‌هایی در شهر قم که در چند دهه بلاتکلیف بودند گفت: مردم بهترین قاضی برای فعالیت‌های شهرداری قم هستند.

به گزارش شهرنیوز، سیدمرتضی سقائیان نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، با اشاره به همت بالای مدیریت شهری برای تعیین تکلیف برخی پروژه‌های چند دهه بلاتکلیف قم، اظهار کرد: بلوار برقعی، بلوار شهید صادقی، فاز ۵ عمار یاسر، تونل غدیر و… ازجمله پروژه‌هایی بوده که با همراهی و پیگیری‌ها به سرانجام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حرکت شهرداری قم در ریل درست و توسعه‌ای خود قرار دارد، افزود: قوت و ظرفیت‌های شهرداری قم در پروژه‌های مختلف اولویت‌بندی شده و امروزه شهرداری کارنامه قابل‌توجهی در پروژه‌های شاخص دارد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه در سال‌های قبل شاهد عقب‌ماندگی پرداختی به پیمانکاران بودیم و هرروز تجمعاتی در این راستا داشتیم، عنوان کرد: امروزه با وجود وضعیت رکود اقتصادی، شاهد آن هستیم که پروژه‌های مختلف و ازجمله تملکات با سرعت در حال انجام بوده و پرداختی به مردم و پیمانکاران به‌روز انجام و بلافاصله تخریب‌ها انجام می‌شود.

سقائیان نژاد با اشاره به انسجام و هماهنگی ارکان مختلف شهرداری قم در روند فعالیتی پروژه‌ها، عنوان کرد: مردم حجم فعالیتی شهرداری در بخش‌های مختلف را شاهد هستند و قضاوت درست توسط مردم و شهروندان انجام می‌شود.

وی اجرای پروژه بهسازی و جداره سازی محور پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: با مردم و کسبه مدام درباره تبعات مثبت و اهمیت این پروژه صحبت شود، چراکه تحولی در هسته مرکزی شهر در حوزه سیما و منظر انجام خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به نقش شهرداری قم در کارگزاری تملکات مغازه‌های داخل محدوده امنیتی، در ادامه اضافه کرد: تکریم زائران در اطراف حرم مطهر بسیار با اهمیت بوده و باید سازمان بهسازی اطراف حرم کنشگری بیشتری در بازارچه شمسه برای افزایش رضایتمندی مردم و انجام خدمات بیشتر رفاهی داشته باشد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MPPtD