رفتن به محتوای اصلی
سازمان تاکسیرانی شهرداری قم
۲۵ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۱
عضو شورای شهر قم مطرح کرد:

تحقق شعار «قم در مسیر تحول» توسط مدیریت شهری

تحقق شعار «قم در مسیر تحول» توسط مدیریت شهری
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸۴ پروژه در شهر قم گفت: این پروژه‌ها در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری قم اجرا شده و شعار «قم در مسیر تحول» را عملیاتی کرده است.

حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قم با اشاره به پنجمین گام افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهری قم اظهار کرد: در آستانه دهمین سال جهاد تحول و در راستای تبیین دستاوردهای شهرداری قم، پنجمین گام از افتتاح پروژه‌های شهری قم به همت مجموعه مدیریت شهری شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم، با شعار قم در مسیر تحول، برداشته شده است.

وی افزود: امروز اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده و شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸۴ پروژه کلان‌شهری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل و ترافیک، فناوری و هوشمندسازی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی و …با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ هزار میلیارد ریال هستیم.

عضو شورای اسلامی شهرقم خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری قم اجرا شده و نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و گسترش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر خواهد داشت.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MRPlQ