رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مسجد؛ محور برگزاری جشن‌های دهه فجر در قم/وحدت جامعه بزرگ‌ترین دهن‌کجی به دشمنان است

شهردار قم با اشاره آذین‌بندی 44 میدان شهر قم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آذین‌بندی محلات و برگزاری جشن‌ها باید با محوریت مساجد صورت بگیرد.

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشت.

لزوم ارزیابی عملکرد شهرها در نمایشگاه شهر پایدار

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد شهرها در نمایشگاه شهر پایدار گفت: وقتی شهرها چک‌لیست مشخصی برای ورود به نمایشگاه داشته باشند می‌توانیم عملکرد هر شهر را بر اساس شاخص‌های مشخص بسنجیم و این به معنای کاربردی بودن نمایشگاه در درازمدت خواهد بود.

موفقیت شهر قم در حوزه فضای سبز و پسماند نسبت به سایر کلان‌شهرها

معاون خدمات شهری و زیست‌محیطی شهرداری قم با تأکید بر موفقیت شهر قم در حوزه فضای سبز و پسماند نسبت به سایر کلان‌شهرها گفت: برپایی نمایشگاه به تبادل تجربیات کلان‌شهرها کمک شایانی می‌کند و باید نمایشگاه با برنامه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برپا شود.

اجرای برنامه‌های دهه فجر با همدلی تمام دستگاه‌ها /شهرداری 150 مسجد را آذین‌بندی می‌کند

دبیر ستاد برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: 44 برنامه‌محوری با مشارکت شهرداری و سایر ارگان‌ها در ایام دهه فجر اجرا می‌شود و شهرداری آذین‌بندی 150 مساجد را برعهده‌گرفته است.

لزوم ساخت میدانی برای اجرای برنامه‌های آیینی در قم/ مشارکت شهرداری در اجرای برنامه‌های دهه فجر در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر قم گفت: شهر قم نیاز به یک مرکز تجمع مردمی داشته و یک میدان به وسعت 400 هزار نفر می‌خواهیم تا بتوانیم مراسم اجرا کنیم.

مورد در هر صفحه