رفتن به محتوای اصلی

اخبار

برنامه‌ریزی گسترده شهرداری قم برای لیالی قدر/از غبارروبی مساجد و معابر سطح شهر با مشارکت شهروندان تا آمادگی جهت برگزاری مناسبت‌ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی همه‌جانبه شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر خبر داد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قم:

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی قم برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر/استقرار آتش‌نشانان در 15 نقطه شهر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این سازمان علاوه بر آماده‌باش ایستگاه‌های 24 گانه خود، در شب‌های قدر 47 آتش‌نشان را در 15 نقطه از شهر قم مستقر می‌کند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم:

هسته مرکزی شهر قم آماده شب‌های لیالی قدر شد/آماده‌باش 200 نیروی خدماتی و ستادی منطقه 7 قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: شهرداری منطقه هفت اقدامات ویژه‌ای در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های لیالی قدر و شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) انجام داده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

فضاسازی سطح شهر قم همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت امام علی(ع) با اکران 1000 مترمربع بنر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: بیش از 1000 مترمربع بنر با محتوای توأمان شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) در سطح شهر اکران شده است.

تشریح اقدامات منطقه 5 قم برای لیالی قدر/همکاری با مسجد مقدس جمکران برای استقبال از زائران در شب‌های قدر

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: آماده‌سازی پارکینگ‌ها، آمادگی ستاد تخلفات شهری، مدیریت ترافیک، آمادگی نیروهای امداد و خدمات ایمنی، افزایش ظرفیت‌های پارکینگ برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و زائران برای لیالی قدر انجام‌گرفته است.

سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی قم در شب‌های قدر/پیش‌بینی 500 دستگاه ون و تاکسی

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی به شهروندان و مجاورین حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر پیش‌بینی‌شده است.

آمادگی و تجهیز پارکینگ‌های قم برای شب‌های قدر/تسریع در خدمات‌رسانی در 2 پارکینگ بزرگ با نصب سامانه‌های پلاک خوان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پارکینگ‌های عمومی و تحت نظارت سازمان ترافیک در شب‌های قدر با تمام ظرفیت و امکانات موجود، میزبان شب‌زنده‌داران و عزاداران خواهد بود.