رفتن به محتوای اصلی

اخبار

با تصویب هیئت مدیره سازمان قطار شهری قم؛

مطالعات خط B متروی قم به‌روزرسانی می‌شود

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به تصویب بازنگری مطالعات خط دوم متروی قم، گفت: افزایش طول مسیر و تعداد ایستگاه‌های خط B متروی قم پس از بررسی توسط مشاور و موافقت مراجع بالادستی قطعی است.

مشارکت شهرداری قم در برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و 6090 شهید استان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‎‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین و بیش از 6090 شهید استان، شهرداری قم در حوزه‌های مختلفی در این یادواره مشارکت دارد.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری قم:

خدماتی به اندازه جمعیت شهر/جابه‌جایی یک‌میلیون و 290 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری، یک‌میلیون و 290 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری شهر قم جابه‌جا شده‌ که از این تعداد، ۳۵ درصد غیرایرانی بوده‌اند.

مدیرکل املاک شهرداری قم:

تأمین منابع آزادسازی ریل متروکه در قم ضروری است

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم گفت: جمع‌آوری ریل متروکه در قم یکی از اقدامات مثبت و سازنده بود، اما برای جبران خسارت مالکان باید منابع آن تأمین شود.

معاون ‎عمرانی شهرداری قم خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح فردوسی‌_‎ صد‎و‎‌قی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی گفت: تقاطع غیرهمسطح فردوسی _ صدوقی پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است و اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

هزینه 430 میلیارد ریالی تملکات میدان شهید مطهری قم/مستاجرین و متصرفین برای تعیین تکلیف همکاری بیشتری کنند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: سازمان میادین تاکنون برای تملک 81 غرفه میدان میوه و تره شهید مطهری بالغ‌بر 430 میلیارد ریال هزینه کرده است.

مدیر منطقه سه قم:

ظرفیت‌های بی‌نظیر بوستان ولایت قم/ایجاد راه دسترسی و تأمین زیرساخت‌ها از اولویت‌های راه‌اندازی بوستان

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه بوستان ولایت به وسعت ۲۷۰ هکتار بزرگ‌ترین بوستان قم است، گفت: این بوستان در ورودی شهر می‌تواند بستر خوبی را برای استفاده شهروندان و مسافران مهیا کند.