رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم خبر داد:

رونمایی از خودروهای ویژه آتش‌نشانی تا پایان سال جاری/سایت آموزشی آتش‌نشانی قم در حال احداث است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: خرید خودروهای CBRN ویژه مقابله با بحران‌های شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی انجام شده و تا پایان سال جاری در ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی شهر قم رونمایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی با ۱۴ آشیانه در قم افتتاح شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور مطابق استانداردهای جهانی در قم افتتاح شد.

شناسایی ۱۰ پروژه شاخص با هدف ساماندهی پیرامون حرم حضرت معصومه (س)

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی حرم مطهر گفت: در راستای ساماندهی پیرامون حرم مطهر، ۱۰ پروژه شاخص شناسایی‌شده است که مراحل اجرایی آن‌ها در حال اجراست.

رونمایی از سرود «فرمانده مهدی» با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری قم

سرود «فرمانده مهدی» با حضور ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران رونمایی می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

نصب دستگاه کارت‌خوان در 1800 تاکسی در قم/تمامی تاکسی‌ها تا 1403 مجهز به دستگاه کارت‌خوان می‌شوند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ تاکسی در قم مجهز به دستگاه کارت‌خوان شدند، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تمام ناوگان حمل‌ونقل تاکسی در قم سال آینده مجهز به دستگاه کارت‌خوان می‌شوند.

با مشارکت سازمان میادین شهرداری قم؛

فعالیت غرف منتخب توزیع کالاهای اساسی با عنوان "کاسب امین" در قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان در سطح مناطق 8گانه هستند؛ توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

قم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز به استقبال ایام شعبانیه و نوروز می‌رود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با فرارسیدن ایام شعبانیه و عید نوروز، پروژه‌های فضای سبز در حاشیه و ورودی‌های شهر اجرا شده و به‌زودی به پایان می‌رسد.

مورد در هر صفحه