رفتن به محتوای اصلی

اخبار

اختصاص ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: توجه به مفاهیم فرهنگی و ارزشی در چارچوب وظایف و مسولیت ها در دستور کار سازمان قرار دارد و بر همین اساس بخشی از فضای های تبلیغاتی تجاری سازمان با هماهنگی کانون های تبلیغاتی به اکران محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

طی ماه مبارک رمضان صورت گرفت

ایجاد ایستگاه‌های نشاط معنوی در بوستان‌های منتخب شهر قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: ایجاد ایستگاه نشاط معنوی در بوستان‌های منتخب شهر قم با هدف ایجاد روحیه معنوی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

اکران ۱۲۰ المان نوروزی و معنوی در قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۱۲۰ المان در ایام نوروز اکران می‌شود که ۶۰ المان با موضوع ماه مبارک رمضان و ۶۰ المان با موضوع بهار طبیعت است.

نگین گردشگری مذهبی کشور میزبان مسافران نوروزی/زیارت ، سیاحت و تفریح در انتظار مسافران

امروز قم علاوه بر جاذبه زیارت با توجه به تمهیدات مدیریت شهری با توجه به محدودیت منابع آبی عنوان سومین کلانشهر سبز کشور با سرانه ۲۰ متر مربع فضای سبز را یدک می کشد و مدیریت این کلانشهر تلاش دارد طبق راهبرد سند ۱۴۱۴ قم را به جهانشهر زیارتی و سیاحتی ایران زمین تبدیل کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم مطرح کرد 

حال و هوای بهار طبیعت و بهار قرآن در قم / فضاسازی 900 نقطه شهر قم 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: 3200 متر مربع بنر در بیش از 900 نقطه شهر برای فضاسازی شهری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک که تا روز اول فروردین کامل خواهد شد.

شهردار قم مطرح کرد

اجرای سالانه هزار پروژه شهری در قم / کیفیت بودجه شهرداری قم در کشور بی‌بدیل است

سقائیان نژاد با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در سال جاری تصریح کرد: هر سال بیش از هزار پروژه انجام شده و هزینه تمام اقدامات با مشارکت مردم تأمین می‌شود.