رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم مطرح کرد؛

نخستین‌های قم در حوزه مدیریت پسماند/از دفن مستقیم صفر درصدی تا بی‌خطرسازی کامل پسماندهای بیمارستانی

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم از شهر قم به‌عنوان نخستین کلان‌شهر کشور در حوزه دفن صفر مستقیم پسماند، داشتن ضوابط پسماندهای ساختمانی و بی‌خطرسازی 100 درصدی پسماندهای بیمارستانی خبر داد.

معاون محیط‌زیست قم:

بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است/حجم قابل‌توجه پلاستیک و پلیمر در پسماندهای شهری قم

معاون اداره کل محیط‌زیست استان قم با بیان اینکه مدیریت فاضلاب‌ها یکی از عمده‌ترین مشکلات زیست‌محیطی استان قم است، گفت: فاضلاب همچنان معضل بزرگ استان قم است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

ضرورت تسهیلگری زیرساختی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) قم/نقش مهم شرایط اقتصادی کشور در مشارکت سرمایه‌گذاران

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به لزوم تسهیلگری هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: هنوز امکانات زیرساختی مانند پست برق یا آب در این بلوار وجود ندارد.

مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم:

سامانه درآمد شهرداری قم به‌روزرسانی شد/تکمیل سامانه جامع درآمد در ماه‌های آینده

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: با به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد، بخش ملی، شهرسازی و حوزه پسماند به این سامانه متصل شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم مطرح کرد؛

فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار فعال هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

آتش‌نشانی قم به تجهیزات امدادرسانی در ترافیک مجهز شد/آموزش ایمنی در 560 مدرسه قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۲ خرید موتورسیکلت و تجهیزاتی بود که به اطفای حریق در شرایط ترافیک کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم خبر داد:

بودجه 1000 میلیارد تومانی سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳/احداث پل معلق در بوستان 1000 هکتاری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: هزار میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری تعریف شده است.

مدیر منطقه یک قم عنوان کرد؛

آغاز پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار فردوسی در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی بودجه 240 میلیارد ریالی برای توسعه و نگهداری معابر و آب‌های سطحی، اصلاح و بهسازی انهار کشاورزی سطح منطقه، از آغاز پروژه حفاری و لوله‌گذاری بلوار فردوسی خبر داد.

شهردار قم:

شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

شهردار قم با بیان اینکه امروز شهرداری‌ها نزدیک به ۵۹ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش قرار می‌دهند، گفت: این در حالی است که تعداد شهرنشینان قبل انقلاب ۴۰ درصد و امروز بالای ۸۵ درصد است و روزبه‌روز جمعیت بیشتر و مسئولیت شهرداری‌ها افزایش پیدا می‌کند.