رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم مطرح کرد؛

اعزام ۸۰ اتوبوس شهری قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از آمادگی همه امکانات این سازمان برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران و ساکنان در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد خبر داد.

مدیر منطقه هفت قم:

هزینه حدود 6000 میلیاردی ریالی تملکات مغازه‌های قبرستان نو/ادامه پروژه منتظر تصمیمات استانی است

مدیر منطقه هفت شهرداری قم هزینه حدود 6000 میلیارد ریالی برای تملک 132 مغازه را موردتوجه قرار داد و گفت: حسب دستور شهردار قم، به‌محض جمع‌آوری نخاله‌ها، اقدامات در حوزه تثبیت وضع موجود انجام خواهد شد تا با صدور دستورات استانی، وضعیت پروژه تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم:

آمادگی کامل آتش‌نشانی قم برای روزهای 14 و 15 خرداد/500 آتش‌نشان آماده خدمات‌رسانی هستند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آمادگی همه ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای پوشش مراسم روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد خبر داد و گفت: یک خودروی آتش‌نشانی به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام خواهد شد.

معاون شهردار قم خبر داد:

اقدامات و تمهیدات همه‌جانبه شهرداری قم برای 14 و 15 خرداد 1403

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: با توجه به فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) و یوم‌الله 15 خرداد، شهرداری قم با بسیج همه نیروهاو امکانات بااجرای برنامه‎های متنوع آماده خدمات‎رسانی مطلوب به زائرین و مسافران است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر خبر داد:

آغاز طرح «استحکام‌بخشی محلات» قم در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) از آغاز طرح «استحکام‌بخشی محلات» قم در سال جاری خبر داد.

مدیرکل درآمد شهرداری قم اعلام کرد؛

۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه/ارائه مشوق عوارض به مشمولان قانون جوانی جمعیت

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: به دنبال تصویب شورای اسلامی شهر مبنی بر طرح تخفیف و کاهش عوارض، شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیرماه بهره‌مند شوند.