رفتن به محتوای اصلی

اخبار

حضور مدیران شهری در زنگ بازگشایی مدارس قم / تعامل نهاد آموزش و نهاد توسعه در شهر

حضور شهردار قم و مدیران شهری در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی موجب برجسته سازی اهمیت آموزش و پرورش در شکل‌گیری آینده شهر شده و نشان از ضرورت هم‌افزایی بین نهادهای شهری و آموزشی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم مطرح کرد:

خدمات اتوبوسرانی شهرداری قم به مدت یک هفته برای دانش آموزان رایگان است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: اتوبوسرانی قم یک هفته برای دانش آموزان رایگان است و تلاش می‌کنیم خدمات خوبی در آغاز سال تحصیلی جدید به این قشر ارزشمند ارائه دهیم.

نماینده قم در زنگ بازگشایی مدارس مطرح کرد:

ضرورت ایجاد بستر علمی و فرهنگی برای نسل جوان در کشور

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با همت و همکاری مسئولین، معلمان و والدین، لازم است تا بستر مناسبی برای رشد علمی و فرهنگی نسل جوان فراهم شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد:

شهر قم آماده بازگشایی مدارس است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تشریح اقدامات شهرداری قم ویژه بازگشایی مدارس گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های متنوع خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، زیباسازی در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.

مدیر امور مجامع شهرداری قم:

حسابرس مستقل در سازمان‌های شهرداری قم مستقر می‌شود

مدیر امور مجامع شهرداری قم گفت: استقرار حسابرس مستقل هر سال در شهرداری قم صورت می‌پذیرد، اما به دنبال استقرار یک حسابرس داخلی برای تک تک سازمان‌های شهرداری قم هستیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم مطرح کرد:

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل تملک‎‌های شرق حرم مطهر حضرت معصومه(س)

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم گفت: تملک ۱۶ پلاک باقی مانده در ضلع شرقی حرم مطهر به ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که به صورت نقد پیش‌بینی شده است.

مورد در هر صفحه