رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

آمادگی کامل شهرداری قم در راستای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی همه جانبه شهرداری در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم روز جهانی قدس خبر داد.

با صدور پیامی؛

شهردار قم شهروندان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

با یادآوری آیه شریفه" نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ" نوید پیروزی تمامی آزادگان جهان؛ به ویژه مبارزان مقاوم فلسطینی را در آینده نزدیک تحقق الهی می‌دانم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم خبر داد:

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی روز قدس در قم

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی روز قدس در قم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم:

آماده‌سازی مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم/همکاری ویژه منطقه 7 شهرداری با مصلی قدس

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آماده‌باش کلیه نیروهای خدماتی، ستادی و نظارتی این منطقه در طول مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

پیش‌بینی 300 دستگاه تاکسی و 100 ون برای روز جهانی قدس در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: این سازمان در روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس تمهیدات لازم جهت ایاب و ذهاب و سرویس‌دهی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی را پیش‌بینی کرده است .

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری قم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس/فضاسازی گسترده در سطح شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در بخش‌های مختلف شهرداری اعم از خدمات شهری، فرهنگی، ارتباطات، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، فضاسازی و ترافیکی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس صورت گرفته است.