رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهری شهرداری قم:

ارسال بیش از 160 مقاله به دبیرخانه همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از ارسال بیش از 160 مقاله به دبیرخانه همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت‌های هنر تئاتر برای انتقال مفاهیم فرهنگ شهروندی

در نشست مشترک دبیر بیست‌ و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری قم، بر ضرورت ترویج فرهنگ شهروندی در قالب هنر تئاتر تأکید شد.

رئیس دپارتمان راه و پل استانداری کربلا:

شهرداری قم اقدامات منحصربه‌فردی در توسعه فضای سبز شهری دارد

رئیس دپارتمان راه و پل استانداری کربلا گفت: قم انصافاً از لحاظ فضای سبز و درخت‌کاری و گل‌کاری (تزئین فضای سبز)، جداول کشی‌های خیابان اقدامات منحصربه‌فردی دارد.

میزان مراجعه شهروندان به فضای سبز از شاخص‌های مهم کیفیت شهری است

سرپرست دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: تراکنش فضای سبز و میزان مراجعه مردم به آن امری مهم در کنار عدد سرانه فضای سبز در شهرها است.

قم به سرانه استاندارد جهانی فضای سبز خواهد رسید

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز بجنورد با اشاره به سرانه استاندار جهانی فضای سبز که 25 متر مربع است، گفت: شهر قم دارای سرانه 21 مترمربع است که بسیار ارزشمند است و مسئولان شهری با این برنامه، قطعاً در کوتاه مدت به سرانه استاندارد جهانی خواهند رسید.

ضرورت بهره‌گیری از علم نوین در توسعه فضای سبز

معاون سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: بحث کمبود منابع آبی و تغییر شرایط اقلیمی در کشور به وضوح قابل مشاهده است و ضرروت داردبا علم نوین و شرایط و اقلیم جدید فضای سبز را مدیریت و توسعه آن را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

مدیر عامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بابل :

قم الگویی موفق در زمینه فضای سبز شهری

مدیر عامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بابل گفت : شهر قم در ‎چند سال اخیر رشد قابل توجهی در زمینه توسعه فضای سبز شهری داشته و میتوان الگوی موفقی برای دیگر شهرها دانست.

مورد در هر صفحه