رفتن به محتوای اصلی

اخبار

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم:

رعایت حقوق مردم اولویت مدیریت شهری قم است/تنها به دنبال کسب درآمد نیستیم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر رعایت حقوق مردم در مدیریت شهری از رصد و بازنگری قوانین جدید عوارض خبر داد و گفت: مدیریت شهری تنها به کسب درآمد فکر نکرده و رضایت و فراهم شدن شرایط مطلوب برای شهروندان را در اولویت خود دارد.

حجت السلام مؤمنی:

شاهد تحولات جدی در قم هستیم/میزبانی از مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در قم قابل‌ستایش است

در حاشیه حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی از خطبای برجسته مذهبی، از اقدامات شهرداری قم به‌ویژه در حوزه فرهنگی تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم:

حمایت دولت‌های مدعی حقوق بشر از رژیم کودک‌کش اسرائیل شرمندگی در برابر تاریخ است

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حمایت مردم ایران و شهر قم از مردم فلسطین و نوار غزه، گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر امروز شرمنده آرمان‌های حقیقی و انسانی هستند و باید پاسخگوی آیندگان باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

شهرداری قم پیشگاه اقدامات مهم فرهنگی در کشور است/سهم بودجه فرهنگی کشور باید سه برابر شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: شهرداری قم پیشگاه اقدامات مهم و کشوری و مؤثر است و در مرحله نخست فضاهای نوینی را در شهر عرضه می‌کند که این فضامکان‌ها و فضارویدادها امکان رویدادهای جدید شهری را می‌دهد.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور مطرح کرد:

لزوم همراهی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌ها برای داشتن مساجد تأثیرگذار

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور، گفت: مسجد تأثیرگذار مسجدی است که عملیات فرهنگی هدفمند برای آن تعریف شود و برای این مهم همراهی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌ها لازم است.

مورد در هر صفحه