رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

تقویت پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌های تفریحی برای شهرداری قم مهم است/همه وظیفه زمینه‌سازی مشارکت بالا در انتخابات را داریم

شهردار قم تقویت پیوست فرهنگی در پروژه‌های تفریحی را مسئله‌ای بسیار مهم توصیف و گفت: مسائل امنیتی، ایمنی و فرهنگی در بوستان‌ها باید مورد توجه باشد.

رئیس شورای شهر قم:

ساخت شهربازی و مجموعه‌های تفریحی مطالبه مردم قم است/مدیریت شهری دغدغه نوجوانان و جوانان را دارد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده است و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری و افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم.

فرمانده انتظامی استان قم:

برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان امنیت بوستان‌های شهر قم/حرمت خانواده در بوستان‌ها حفظ شود

فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلال‌کنندگان در آرامش خانواده‌های قمی در بوستان‌های شهری خبر داد.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

اهتمام شهرداری قم نسبت به اجرای پیوست‌های فرهنگی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های قم

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم گفت: در راستای ارتقای امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌ها و مراکز تفریحی، نخستین پاسگاه انتظامی ویژه بوستان علوی افتتاح شد و شهرداری اهتمام نسبت به اجرای پیوست فرهنگی پروژه‌های تفریحی در شهر دارد.

معاون استاندار قم:

دستگاه‌های دولتی در کنار مدیریت شهری قم هستند/برای توسعه فرصتی برای دعوا و درگیری نداریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های دولتی قم در کنار مدیریت شهری هستند، گفت: در حال حاضر فرصت دعوا و درگیری و کار نکردن برای توسعه وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم:

فاز دوم مترو قم سالانه 3000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/تکمیل 3 ایستگاه در فاز دوم پروژه

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: برای تکمیل فاز دوم خط نخست مترو سالانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری و دولت طبق زمان‌بندی نیاز است.

کاشت بیش از ۱۸۰ گیاه دارویی در دمنوشخانه بوستان علوی قم

سرمایه‌گذار باغ گیاهان داروئی و دمنوشخانه بوستان علوی گفت: این مجموعه دارای مساحت هشت هزار مترمربع است که ۶ هزار متر آن در فاز نخست به بهره‌برداری رسیده و شاخص‌ترین بخش آن مربوط به گیاهان دارویی است که بیش از ۱۸۰ گیاه دارویی در آن کشت شده است.

مورد در هر صفحه