رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد:

پیش‌بینی ارائه سرویس مدارس به ۲۰ هزار دانش‌آموز قمی / برخورد با رانندگان سرویس غیرمجاز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پیش‌بینی سرویس‌دهی مدارس به ۲۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با سرویس‌های غیرمجاز دانش‌آموزی برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم:

راه اندازی 10 ایستگاه نشاط در نمایشگاه دفاع مقدس قم

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از توسعه و فضای سبز و تسهیل خدمات عمومی، نصب تمامی سازه‌های نمایشگاهی بالغ‌بر و راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه نشاط اجتماعی و ورزشی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان قم:

شناسایی ۷۱ مورد پسماند سوزی در ۶ ماهه ابتدای سال

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان قم گفت: ۷۱ مورد عدم مدیریت پسماند، تخلیه غیر مجاز پسماندهای صنعتی و پسماند سوزی در ۶ ماهه ابتدای سال توسط کارشناسان سازمان شناسایی و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری قم:

چالش‌های دریافت نکردن عوارض خودرو در مراکز تعویض پلاک قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری قم با بیان اینکه مردم طبق قانون باید در زمان نقل و انتقالات عوارض خودرو را پرداخت کنند، گفت: مشکلات سامانه نوبت‌دهی فراجا سبب آن شده که شهروندان در مراجعه به مراکز تعویض پلاک با مشکل روبرو شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان‌ها با مشارکت شهرداری قم

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه به دنبال اجرای برنامه‌ها و مهارت‌های اجتماعی در سطح بوستان‌های شهری هستیم، گفت: برای اجرای این برنامه‌ها و آموزش‌های همگانی، نیازمند همکاری و مساعدت شهرداری قم هستیم.

مورد در هر صفحه