رفتن به محتوای اصلی
۲۶ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۳
آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی

تحولات عمرانی در شهر قم مشهود است

تحولات عمرانی در شهر قم مشهود است

خدمات عمرانی شهرداری قم و تحولی که از این نظر ایجاد شده کاملاً محسوس و قابل‌تقدیر است، اما باید توجه داشت اینجا شهری است که آشیانه اهل‌بیت (ع) و پایگاه انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه شود.
اقدامات قابل تقدیری در شهرداری قم صورت گرفته است اما مشکلات نیز در سطح شهر وجود دارد، به عنوان نمونه جانمایی خودرو در هسته مرکزی شهر برای جابجایی اشخاص مسن به میزان بیشتری باید انجام گیرد، زیرا با توجه به تغییرات به وجود آمده در مسیرها نیاز به وسائل نقلیه عمومی بیشتر شده است.
خدمات عمرانی شهرداری قم و تحولی که از این نظر ایجاد شده کاملاً محسوس و قابل‌تقدیر است، اما باید توجه داشت اینجا شهری است که آشیانه اهل‌بیت (ع) و پایگاه انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه شود و در کنار کار عمرانی کار فرهنگی نیز صورت بگیرد.
بازسازی و ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) کار ارزشمندی است اما در کنار این حرکت باید راحتی مردم و زائران و مجاوران برای رفت‌وآمد به حرم هم در نظر گرفته شود.
ما تردیدی نداریم که شما در شهرداری قم خدمات فراوانی داشته‌اید و انتظار داریم در کنار این کارهای ارزشمندی که ما شاهد بعضی از آن‌ها هستیم و بعضی دیگر را فرمودید، نواقص های موجود نیز برطرف شود.

 


https://qom.ir/tZPpF