رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم مطرح کرد؛

تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری قم بر اساس مطالعات اقتصادی

شهردار قم با تأکید بر لزوم تدوین بودجه شهرداری به‌صورت واقع‌بینانه و بر اساس مطالعات کارشناسی گفت: برای تدوین بودجه ۱۴۰۳ به ظرفیت‌های بالقوه در حوزه سرمایه‌گذاری نگاه ویژه‌ای خواهد شد.

مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم خبر داد:

تحقق 75 درصدی درآمد نقدی و 90 درصدی غیرنقدی شهرداری قم در ۸ ماهه 1402

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد نقدی شهرداری قم در طول هشت ماه ابتدایی سال جاری به‌صورت 75 درصدی نسبت به پیش‌بینی تحقق‌یافته است.

مدیرکل ارتباطات شهرداری قم؛

تشریح آنچه در اجرای طرح توسعه و ترویج زیست عفیفانه "شهربانو" شهرداری قم تاکنون انجام‌شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌ها در اجرای طرح توسعه و ترویج زیست عفیفانه "شهربانو" شهرداری قم ارائه کرد.

پیام شهردار قم به مناسبت برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان/شهرداری همچنان آماده همکاری و تعامل است

شهردار قم در پیامی، ضمن تبریک برگزاری باشکوه انتخابات خانه مطبوعات استان، گفت: شهرداری قم بر اساس مأموریت‌های اجتماعی بر خود وظیفه می‌داند همچون گذشته همکاری و تعامل با دوره جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم داشته باشد.

وزیر کشور مطرح کرد؛

پیش‌بینی «مونوریل» برای کرمانشاه و قم

وزیر کشور با بیان اینکه در شهرهای قم و کرمانشاه مدهای دیگر حمل‌ونقل یعنی مونوریل پیش‌بینی‌شده است، گفت: در شهرهای دیگری همچون همدان، رشت و قزوین نیز بحث تراموا مطرح است و ۹ شهر کشور نیز از مترو استفاده می‌کنند.

افتتاح بازارچه یلدایی کسب‌وکارهای کوچک در نخستین دفتر تسهیلگری شهر قم

بازارچه یلدایی کسب‌وکارهای کوچک محله دروازه ری و نوبهار با حضور جمعی از مسئولین استانی و صاحبان مشاغل خانگی به همت دفتر تسهیل گری دروازه ری در محله نوبهار قم افتتاح شد.

کابوس نفس گیر آسمان قم/تدابیر شهرداری قم برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی

این روزها آلودگی‌های هوا کابوس نفس‌گیری است که در آسمان کلان‌شهرهای کشور ازجمله قم سایه افکنده و در این میان مدیریت شهری با اتخاذ تدابیر هماهنگ با محیط‌زیست می‌توانند این مخاطرات شهری را برای حفظ سلامت شهروندان کاهش و به حداقل برساند.

مدیر منطقه شش قم خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ترافیکی منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه‌های ترافیکی منطقه خبر داد و گفت: اجرای خط‌کشی و ترمیم علائم ترافیکی از مسائل مورد توجه در منطقه شش است.

مورد در هر صفحه