رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

آمادگی شهرداری قم برای جشن های دهه امامت و ولایت/از آذین‌بندی معابر و شوارع تا برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی

آمادگی شهرداری قم برای جشن های دهه امامت و ولایت/از آذین‌بندی معابر و شوارع تا برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل شهرداری در برگزاری مراسمات دهه امامت و ولایت در شهر قم خبر داد.

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، باتبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: آماده‌سازی و فضاسازی شهر مقدس قم از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم با  نصب پرچم‌های اهتزاز، ریسه‌های رنگی و نورپردازی در مناطق هشتگانه برنامه‌ریزی‌شده است.

وی به خدمات‌رسانی و آماده‌باش کلیه نیروها و ماشین‌آلات خدمات شهری همزمان با برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه افزود: تسهیلات رفاهی مورد نیاز درخصوص مراسم دعای عرفه اعم از سرویس‌های بهداشتی، مخازن آب شرب و وضو، مخازن کارتن پلاست و سایر موارد در سطح مناطق هشتگانه به‌طور ویژه در پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت (س)، مسجد مقدس جمکران، مزار شهدای گمنام خضر نبی (ع)، مصلی پردیسان، امامزاده سید جمال‌الدین (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) و سایر محل‎هایی که مراسم پرفیض دعای عرفه در آن برگزار شد، در راستای خدمات مطلوب به زائرین و شهروندان به‌طور کامل آماده‌سازی و مهیا شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم درخصوص آماده‌سازی و ساماندهی 6 جایگاه‎ موقت عرضه و ذبح دام در سطح مناطق  جهت رفاه حال شهروندان در روز عید سعید قربان عنوان کرد: میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج در منطقه یک، تقاطع بلوار موسوی و بلوار یادگار امام (ره) در منطقه دو، ابتدای خیابان شهید بادیان در منطقه سه، بلوار آیت‌الله حکیم تقاطع خیابان رسالت در منطقه چهار، بلوار حضرت معصومه (س) نبش بلوار شهید تهرانی مقدم در منطقه شش و بلوار سلمان تقاطع بلوار آزادی مقابل فروشگاه همشهری در منطقه هشت در این راستا فعالیت داشتند.

وی به استقبال شهروندان و عاشقان اهل‌بیت(س) از پیاده‌روی روز عید غدیر در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و افزود: این مراسم امسال هم با شور و شعور معنوی، پر رنگ‌تر از سال قبل برگزار می‌گردد و در این خصوص آماده‌سازی، آذین‌بندی و خدمت‌رسانی در اولویت کاری قرار دارد.

میرهادی با اشاره به حضور و استقرار همکاران از سازمان‌های آتش‌نشانی، اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی‌ در روزهای عرفه، عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم یادآور شد: کنترل ایمنی مراسمات و سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل و خدمات‌رسانی تمامی خطوط برای جابجایی زائرین و شهروندان برنامه‌ریزی‌شده است.

وی از آمادگی اکیپ‏های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاری‎های اجتماعی از قبیل سد معبر، متکدیان و... پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل‌بیت (س) به‌عنوان دیگر اقدامات شهرداری قم در این اعیاد خبر داد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tKPiO