رفتن به محتوای اصلی
۲۹ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۶
نایب‌رئیس شورای شهر قم خبر داد:

حمایت مدیریت شهری قم از فوتسال قم

حمایت مدیریت شهری قم از فوتسال قم
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر قم کمک ۳۰ میلیارد ریالی شهرداری قم به هیئت فوتبال استان قم تصویب شد.

به گزارش شهرنیوز، حسن طلایی در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حمایت مدیریت شهری قم از ورزش همگانی و قهرمانی اظهار کرد: در زمینه حمایت از فوتسال در قم مطالباتی وجود داشت که در دو جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر قم مطرح شد.  

وی افزود: با توجه به این مطالبات از سوی فعالان عرصه ورزش قهرمانی و برخی شهروندان، بحث و بررسی‌های بسیاری در این موضوع صورت گرفت.

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات مالی هیئت فوتسال استان قم و وجود درخواست‌هایی برای تملک تیم فوتسال استان قم خاطرنشان کرد: پس از بحث و بررسی‌های فراوان مسئله مالکیت شهرداری قم بر تیم فوتسال تصویب نشد، اما کمک ریالی برای برطرف کردن مشکلات این تیم مورد موافقت قرار گرفت.

 طلایی اضافه کرد: در جلسه رسمی امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ مسئله کمک ۳۰ میلیارد ریالی شهرداری قم به هیئت فوتبال استان قم در قبال ۳۰ درصد فضای تبلیغاتی بازی‌های فوتسال با رویکرد حمایتی از ورزش قهرمانی استان قم تصویب شد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tmPAo