رفتن به محتوای اصلی
۲۹ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
مدیر منطقه سه قم:

مشکل آب‌های سطحی ۳۵ نقطه بحرانی منطقه ۳ قم رفع شد

مشکل آب‌های سطحی ۳۵ نقطه بحرانی منطقه ۳ قم رفع شد
مدیر شهرداری منطقه سه قم از رفع مشکل آب‌های سطحی از ۳۵ نقطه بحرانی این منطقه خبر داد و گفت: با پیگیری همکاران این مشکل به‌طور کامل حل شد.

مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص حل مشکلات آب‌های سطحی منطقه سه قم اظهار کرد: با تلاش، همکاری و پیگیری همکاران، مشکلات ۳۵ نقطه بحرانی آب‌های سطحی منطقه حل شد.

 وی با اشاره به دسته‌بندی آب‌های سطحی، افزود: در بعضی نقاط بحرانی که آب‌های سطحی وارد منازل مسکونی می‌شود، این مسئله خطرساز و از نظر ایمنی مشکل‌آفرین است، در بعضی اماکن نیز مشکل آب‌ماندگی وجود دارد که قابل‌رفع است.

 مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: خیابان شهید بافقی که یکی از مناطق آسیب‌پذیر در موضوع جمع شدن آب‌های سطحی بود، ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شد و در حال حاضر کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 روحانی وزیری درباره مشکل آب‌گرفتگی جاده کوه سفید، تصریح کرد: با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان مشکل آب‌گرفتگی این منطقه حل شد؛ در بلوار شهید چمران، کوچه ۲۵ نیز مشکل آب‌گرفتگی وجود داشت که با لوله‌گذاری و قرار دادن پمپ ثابت از بروز مشکل جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: کانال آرامستان بهشت معصومه (س) ایجاد شد و بر اساس اقدامات انجام‌شده می‌توان گفت که در این زمینه مشکلات منطقه ۳ قم به تعداد انگشتان یک دست رسیده است.

 مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در حال حاضر در منطقه ۳ قم و در پنج نقطه مشکل آب‌گرفتگی وجود دارد، البته این نقاط حادثه‌خیز و بحرانی نیست اما شهرداری در حال پیگیری و حل کامل آن‌ها است که امید می‌رود امسال مشکلی در این خصوص برای شهروندان به وجود نیاید.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tKP56