رفتن به محتوای اصلی
۱۳ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
همزمان با 14 و 15 خرداد؛

منطقه یک قم آماده میزبانی زائرین و مسافرین در سطح بوستان‌ها و پارکسوار امیرکبیر است

منطقه یک قم آماده میزبانی زائرین و مسافرین در سطح بوستان‌ها و پارکسوار امیرکبیر است
مدیر منطقه یک شهرداری قم از آمادگی میزبانی از زائران و مسافران در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به فرارسیدن 14 و 15 خرداد اظهار داشت: هرساله با نزدیک شدن به ایام ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، دل‌های همه عاشقان امام خمینی(ره) در سراسر کشور به شوق زیارت حرم مطهر ایشان می‌تپد تا دیگر بار علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام با رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کنند.

وی افزود: با توجه به موقعیت منطقه یک و دسترسی به انتهای بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی و بزرگراه امام علی(ع) که بار ترافیکی تردد مسافرین و زائرین را به همراه دارد،  شاهد حضور زائران و مسافران در بوستان‌های سطح منطقه در این ایام هستیم.

وی با بیان اینکه به همین منظور در بوستان‌های در مسیر تردد به‌صورت ویژه آمادگی اسکان موقت و خدمات‌رسانی ایجادشده است، گفت: همچنین پارکسوار امیرکبیر جهت استقرار خودروهای سنگین که ممنوعیت تردد در سطح شهر را دارند، آماده‌سازی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر اهمیت ترویج جایگاه ویژه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در خلق این حرکت  عظیم ابراز کرد: اطلاع‌رسانی و فضاسازی درخصوص این ایام در ورودی و خروجی‌های منطقه به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته‌شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tCPsm