رفتن به محتوای اصلی
۱۲ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
مدیر منطقه هفت قم:

هزینه حدود 6000 میلیاردی ریالی تملکات مغازه‌های قبرستان نو/ادامه پروژه منتظر تصمیمات استانی است

هزینه حدود 6000 میلیاردی ریالی تملکات مغازه‌های قبرستان نو/ادامه پروژه منتظر تصمیمات استانی است
مدیر منطقه هفت شهرداری قم هزینه حدود 6000 میلیارد ریالی برای تملک 132 مغازه را موردتوجه قرار داد و گفت: حسب دستور شهردار قم، به‌محض جمع‌آوری نخاله‌ها، اقدامات در حوزه تثبیت وضع موجود انجام خواهد شد تا با صدور دستورات استانی، وضعیت پروژه تعیین تکلیف شود.

به گزارش شهرنیوز، محمد رمضانی امروز در حاشیه تخریب آخرین مغازه پروژه ساماندهی قبرستان نو اظهار داشت: تملک مغازه‌های خیابان اراک با تصویب ستاد بازآفرینی استان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و از ظرفیت اراضی 48 هکتاری پردیسان و با تلاش شبانه‌روزی همکاران منطقه هفت و حمایت‌های دکتر سقائیان نژاد شهردار و حوزه‌های مختلف ستادی و مالی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه با همکاری و همیاری مغازه‌داران این پروژه مهم نهایی شد، ابراز کرد: از مجموع 132 مغازه تنها 6 ملک ماده 8 شده که 3 مورد آن به‌اجبار و به علت ورثه‌ای بودن و مشکلات قانونی ماده 8 شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه آخرین مغازه در مأموریت شهرداری قم در تملک و تخریب مغازه‌ها امروز به پایان رسید، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مدیریت استان و اداره کل اوقاف ادامه این پروژه تعیین تکلیف شود تا این چهره نامناسب و نازیبا که درشان شهر قم نبوده سریع‌تر اجرایی شود.

وی هزینه حدود 6000 میلیارد ریالی برای تملک 132 مغازه را موردتوجه قرار داد و افزود: با اعتمادسازی حوزه مالی و پرداخت دیون در اسرع وقت، افتخار دیگری برای مدیریت شهری قم در کسب رضایت حداکثری از مردم رقم خورد.

به گفته رمضانی، حسب دستور شهردار قم، به‌محض جمع‌آوری نخاله‌ها، اقدامات در حوزه تثبیت وضع موجود انجام خواهد شد تا با صدور دستورات استانی، وضعیت پروژه تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tDP21