رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

تمام اقدامات با محوریت مسجد جمکران انجام شود/پروژه‌های عمرانی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران هرچه سریع‌تر ساماندهی شوند

شهردار قم با اشاره به اصلاح مسیر و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر، مطرح کرد: باید تمام این پروژه‌ها تا پیش از نیمه شعبان سامان پیدا کند، چراکه عملیات عمرانی این اصلاح مسیرها می‌تواند گره‌های ترافیکی‌ای در مسیر مسجد مقدس جمکران ایجاد کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم:

جشن نیمه شعبان فقط مختص قم نبوده و ملی است/لزوم توجه به آب‌گرفتگی پارکینگ‌ها در نیمه شعبان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، حضور شهرداری‌های دیگر شهرها در نیمه شعبان امسال را مدنظر قرارداد و گفت: نیمه شعبان برای تمام کشور بوده و همه باید پای کار نیمه شعبان بیایند و باید شهرهای مختلف هرسال برای نیمه شعبان ردیف بودجه قرار دهند.

رئیس ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم:

آماده‌سازی 50 هزار جای پارک خودرو برای نیمه شعبان/اعلام آمادگی 12 شهرداری کشور/فعالیت شبانه‌روزی بیش از 3000 نفر در ستاد خدمات‌رسانی شهرداری قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها یاد کرد و گفت: تاکنون تعداد 16 عدد پارکینگ به مساحت 160 هکتار با ظرفیت 50 هزار خودرو اعم از سواری، اتوبوس و مینی‌بوس آماده‌شده است.

رئیس پلیس راهور استان قم خبر داد؛

فعالیت 320 پلیس برای کنترل ترافیک نیمه شعبان/همکاری مناسب پلیس و شهرداری قم

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به فعالیت 120 نفر نیروی راهور در سه شیفت، گفت: فرمانده انتظامی استان قم نیز وعده تخصیص 200 نفر نیرو برای کنترل ترافیک را داده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد؛

تأمین مخازن و نصب بنرهای مدیریت پسماند در ایستگاه‌های صلواتی/آماده‌باش کامل سایت پسماند البرز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در راستای مدیریت پسماند، علاوه بر تأمین مخازن لازم، بنرهایی نیز با مفاهیم مدیریت پسماند در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی خواهیم داشت.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم

ثبت 400 ایستگاه‌های صلواتی برای نیمه شعبان/تأمین بیش از 1000 چشمه سرویس بهداشتی

دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه 400 ایستگاه صلواتی تاکنون مجوز گرفته‌اند، گفت: راه‌اندازی سامانه به‌روز ایستگاه‌های صلواتی اقدام خوبی بوده است که توانسته‌ایم با استفاده از ظرفیت آن، ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی را دنبال کنیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم

مسیر دسترسی لاین پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) تسهیل شد/آماده‌سازی بوستان‌های نیاز و نیایش برای نیمه شعبان

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تسهیل در مسیر دسترسی پیاده‌روی را مدنظر قرار داد و افزود: نهرهایی در این مسیر وجود داشت که امکان دسترسی به مسیر پیاده‌روی را دشوار می‌کرد که این مشکل را رفع کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خبر داد

فعالیت ستاد منطقه یک در 2 نقطه همزمان با نیمه شعبان/از توزیع 500 تن آسفالت تا بهسازی کامل پارکینگ یاوران مهدی

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: ستاد خدمت‌رسانی شهرداری منطقه یک در دو نقطه پارکینگ یاوران مهدی و موکب حضرت معصومه(س) به شهروندان ارائه خدمت خواهد کرد.

مورد در هر صفحه